Betöltés

 

Általános Szerződési Feltételek

TELEFONOS JÓSLÁS SZOLGÁLTATÁS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI (ÁSZF.)

1. Szatler Tatjána e.v. 6783 Ásotthalom Dózsa György utca 45.szám, Nyilvántartási szám:
44483362 , Adószám:67236949-1-26 (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott telefonos jóslás és spirituális szolgáltatás (továbbiakban: Szolgáltatás)

2. A Szolgáltatás leírása.
A Szolgáltatás igénybevételének menete:
A www.angyalvonal.hu weboldalon feltüntetett szolgáltatások valamelyikét a Fogyasztó
megrendeli, és a megrendelt szolgáltatást előre utalással teljesíti a Szolgáltatónak.
Az utalási adatokat a foglalás elküldésével e-mailben küldjük meg arra az email címre, amit a
foglalási adatokban a Fogyasztó megad .A foglalási adatokban a kötelező adatok a következők:
név, számlázási cím és email cím,telefonszám.
A fenti, kötelező adatok bármelyikének hiányában Fogyasztó a Szolgáltatást nem tudja igénybe venni
A Fogyasztó megadhatja az egyéb személyes adatait, a spirituális szolgáltatások / pl horoszkóp/elkészítése miatt.
A Szolgáltató a beérkezett utalást követően felhívja a Fogyasztót azon a számon, amelyet az
foglalási ablakban a Fogyasztó megadott, és időpontot egyeztet a szolgáltatásra, továbbá
egyeztet a Fogyasztó a Szolgáltatóval, hogy melyik jóssal szeretne beszélni. A Fogyasztónak
lehetősége van a honlapon lévő chat ablakban is a szolgáltatóval megbeszélni a jóslás
időpontját, és kiválasztani a jós.

Amennyiben a Fogyasztó egyéb spirituális szolgáltatást választ, a Szolgáltató a Fogyasztó
jelenléte nélkül készíti el a kiválasztott szolgáltatást. Amennyiben telefonos szolgáltatást
választott, úgy a Jós hívja a Fogyasztót az előre egyeztetett időpontban. Amennyiben kurzust
választ a Fogyasztó, úgy a következő online kurzusra jelentkezik a Fogyasztó. Amennyiben az nem megfelelő időpontban van a Fogyasztó számára, úgy egyeztetnek megfelelőt.
Telefonos jóslásnál az előre egyeztetett időpontban a Szolgáltatás létre jön, a telefonhívásnál a Jós közli a Fogyasztóval a megvásárolt percek mennyiségét és a Jóslás megvalósul.
Az egyenleg lejárta után   a hívást a jós  megszakítja.

3. Szolgáltatás ajándékozása. Amennyiben szeretné a Szolgáltatást ajándékba adni, a
weboldalon feltüntetett kapcsolat ablakba írni nekünk, és az ügyfélszolgálat felveszi önnel a
kapcsolatot.

4. A Szolgáltatás díja
A megvásárolt perceket több alkalommal is fel lehet használni, azonban erről előre tájékoztatni kell a Szolgáltatót. A Fogyasztó a Jóssal nem egyeztethet időpontot. Kizárólag a Szolgáltató és a Fogyasztó egyeztet időpontot, kezel bármilyen felmerülő jóslással nem kapcsolatos problémát. A Fogyasztó és a Jós között kizárólag a jóslással kapcsolatos kérdések és válaszok kerülhetnek szóba. A Szolgáltatás megvásárlásáról a Szolgáltató számlát állít ki, amelyet a Fogyasztó által megadott számlázási névre és címre e-mailben küldd meg a Szolgáltató.

5. A Fogyasztónak nem kell semmilyen telefonszámot hívnia. Ez a szolgáltatás nem emelt
díjas számú szolgáltatás. A Jós hívja a Fogyasztót az előre rögzített időpontban.

6. Szolgáltató nem rögzíti a Szolgáltatást (hanghívást).

7. A Szolgáltató semmiféle felelősséget nem vállal a jósok által a Fogyasztókkal közölt jövő, jövővel vonatkozó kijelentések, tényállítások, tanácsok vagy egyéb információk tartalmáért. A Fogyasztó a Szolgáltatás igénybevétele során szerzett minden ilyen információt saját belátása szerint és saját felelősségére használ fel.

8. Szolgáltató nem figyeli és/vagy ellenőrzi a Szolgáltatás nyújtása során elhangzott
információkat. Szolgáltató nem felelős az közölt tartalom igazságtartalmát, pontosságát,
teljességét, biztonságát, időszerűségét, minőségét, megfelelőségét, jogszerűségét vagy
alkalmazhatóságát illetően.

9. A Szolgáltatást kizárólag csak azok a 18. életévüket betöltött nagykorú személyek vehetik
igénybe, akik a magyar jogszabályok szerint maguk köthetnek szerződést vagy tehetnek más
jognyilatkozatot.

10.  Kizárólag a Fogyasztó felelőssége, hogy melyik jóst választja és hogy az illető jós
rendelkezik-e a Fogyasztó igényeinek megfelelő képzettséggel, képességgel és tapasztalatokkal.

11.  A kiválasztott jós foglaltsága esetén a Szolgáltató tájékoztatja a Fogyasztót és másik
elérhető Jóst biztosít a hívás eredményessége érdekében, a Szolgáltató elérhető, szabad jóst ad a hívás megkezdéséhez. A weboldalon feltüntetett jós foglaltsága vagy elérhetősége tájékoztató jellegű. A Szolgáltató felhívja a Fogyasztót és a Szolgáltatás eredményessége érdekében időpontot ad a Szolgáltatásra és Jóst biztosít. A telefonhívás során derül ki valójában ki az elérhető Jós és ki a foglalt Jós a megbeszélt időpontra.

12.  A Szolgáltató nem garantálja, hogy a Fogyasztó által kiválasztott jós képes arra, hogy a
Fogyasztó által keresett információt vagy kért tájékoztatást nyújtsa.

13.  A jósok nem a Szolgáltató alkalmazottai.

14.  A Fogyasztó és a Jós felelősek egyedül a kettejük között lezajlott beszélgetésért és
kommunikációért. Az, hogy a Fogyasztó támaszkodik a Jós által közölt tanácsra és megbízik az általa adott információban, a Fogyasztó döntése. A Szolgáltató nem felelős semmilyen
információért, amelyet a Fogyasztó kap.

15.  A Szolgáltatás alatt a Fogyasztó nem kérhet semmilyen formában tanácsot értékpapírok
vételével vagy értékpapírok eladásával, biztosítási, befektetések elemzésével, befektetési
lehetőségekkel, pénzügyi kérdésekkel kapcsolatos információk.

16.  A Szolgáltatás folyamán egészségügyi kérdésekkel kapcsolatos információk.
A Jós semmilyen egészséggel kapcsolatos információkat nem adhat. A Szolgáltató nem
egészségügyi tanácsadási, kórházi vagy orvosi szolgáltatást nyújt.
A Jósok nem diagnosztizálnak betegségeket, nem nyújtanak kezelést, nem gyógyítanak
telefonon keresztül. Nem gyógyítanak távolból, nem ajánlanak gyógyszert, nem ajánlanak
semmilyen nem gyógyszernek minősülő terméket, nem diagnosztizálnak terhességet és nem is jósolnak terhességgel kapcsolatban. A Jósok nem jósolnak a terhességgel kapcsolatban nemet (a gyermek nemét) . A Jósok nem küldenek gyógyító energiát . A Jósok nem orvosok. A Jósok semmilyen orvosi szolgáltatást nem nyújtanak. A Jósok nem nyújtanak a COVID-19 koronavírus világjárvánnyal kapcsolatban jóslást. A Jósok nem jósolnak meg születési időpontot és nem jósolnak meg halálozási időpontot. A Szolgáltatás igénybevételével a Fogyasztó vállalja, hogy semelyik előbbiekben felsorolt szolgáltatást nem kéri. Amennyiben bármilyen, felmerülő egészségügyi problémája van A Szolgáltató kéri tisztelettel,hogy a Fogyasztó keressen fel egészségügyi szakembert vagy a legközelebbi kórházat, rendelőintézetet.

17.  A Szolgáltatás igénybe vétele a jelen Általános Szerződési Feltételek automatikus
elfogadását jelenti.

18.  Szolgáltató a Szolgáltatáshoz a hét minden napján, éjjel-nappal elérhető alapdíjas telefonos közönségszolgálatot biztosít a 06 62 388 075 telefonszámon.

19.  A Szolgáltató fenntartja a jogot a Szolgáltatás bármikor felfüggesztésére vagy
beszüntetésére, illetve jelen általános szerződési feltételek megváltoztatására.

20.  Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani, s köteles a módosított
változatot a Fogyasztók számára elérhetővé tenni.